Time Toasters

Time Toasters

Martin Pavlík vám dává praktické informace o řízení firmy. Podcast se hodí pro všechny, kteří podnikají nebo se k tomu v brzké době odhodlají. V každém díle Martin vyzpovídá některého z řad hostů, kteří se věnují strategickému plánování, managementu, řízení lidí nebo dalším aspektům, bez kterých se podnikatel neobejde. Buďte inspirováni podnikatelskými příběhy. Nové epizody vychází každý týden.

© Time Toasters

Business Podnikání
Líbí se vám podcast Time Toasters?

Epizody 39

Michal je spoluzakladatelem společnosti GWL, která je evropskou jedničkou na trhu s lithiovými bateriemi. V roce 2018 měla roční obrat přes 11 milionů dolarů. Spoluzaložil také společnost i4wifi.  Co se ve firmě distribující baterie změnilo během posledn...
před 1 rok. 32 min
Petra je zakladatelkou a CEO rodinné personální agentury Externí personalista, která poskytuje služby v oblasti náboru zaměstnanců, interim HR projektů a konzultací v HR legislativní oblasti. Pro klienty také tvoří kariérní videa.  Co všechno kromě nábor...
před 1 rok. 29 min
Co všechno je součástí prodejního funnelu? Jak si ho můžete vytvořit a které platformy vám s tím pomůžou? K čemu využijete balík aplikací GrooveFunnels? A proč jsem si koupil platinum lincenci GrooveFunnels s doživotní podporou? To vám prozradím v této só...
před 1 rok. 18 min
Možná v podnikání často hledáte inspiraci u lidí, kteří toho o určitém tématu vědí víc než vy - např. o marketingu nebo obchodu. Jak moc byste měli nebo neměli být unikátní, aby vaše firma byla právě o vás, abyste to byli vy? Jak být unikátní a vytvořit n...
před 1 rok. 14 min
Petr Schwank je zakladatelem a spolumajitelem společnosti EP Events & Production, která ve svém studiu produkuje a vydává podcasty včetně Time Toasters.  Co Petra přivedlo k založení vlastní společnosti? Jaké byly začátky jeho podnikání a co ho během něj...
před 1 rok. 33 min
V této sólo epizodě vám dám tipy na to, jak si vytvořit název vlastní firmy. Na co všechno byste si při výběru názvu měli dát pozor? Jaké výhody a nevýhody má generické jméno oproti unikátnímu jménu? Co se dá zapsat jako ochranná známka? A v čem je lepší...
před 1 rok. 16 min
Jan Mašek je zkušený networker a člen sítě Red Button, podnikatelského ekosystému, který propojuje podnikatele a pořádá pro ně akce a workshopy. Honza v době krizového stavu úspěšně zavedl projekt Home Office TV, který supluje pravidelné přednáškové akce...
před 1 rok. 32 min
Logo je grafické znázornění vaší značky. Každá velká a známá firma má své logo, značku a vizuální identitu. Měla by mít logo i vaše, možná malá a začínající, firma? Jaké by mělo být? Jak byste ho měli vytvořit? A k čemu je vůbec logo dobré? 
před 1 rok. 11 min
Miroslav Princ je jeden z nejznámějších expertů na prodej v Česku a autor bestselleru „Jak uspět při obchodním telefonování“. Techniky z této knihy učí na workshopech a seminářích. Jeho nová kniha se jmenuje „Prodávejte tam, kde kupují“ a je o navazování...
před 1 rok. 33 min
V této sólo epizodě vám povím víc o samotném Time Toasters – médiu zaměřeném na produktivitu, online marketing a podnikání. Co všechno Time Toasters představuje? Jaké je jeho poslání? Jaké komunikační kanály využívá? S jakým cílem jsem vytvořil skupinu Ti...
před 1 rok. 12 min