#52 Václav Rambousek o produktové komunikaci
Podcasty Píárko

#52 Václav Rambousek o produktové komunikaci

37 min, před 4 dny

Václav Rambousek se od roku 2013 věnuje komunikaci rychloobrátkového zboží. V Ogilvy nyní vede PR tým zaměřený na komunikaci produktů Heineken, Lego, Microsoft nebo Hobžovy brambůrky. Co se pod pojmem produktová komunikace skrývá? Jak si v produktovém PR stojí moderní a klasické komunikační nástroje? A je rozdíl mezi čistě produktovou a komplexní brandovou kampaní? Ať už komunikujete šperk, design kousek do šatníku nebo třeba zmiňované brambůrky, tenhle díl byste si neměli nechat ujít.❓ Kde najdete HOSTA:LN: https://www.linkedin.com/in/v%C3%A1clav-rambousek-99996b47/IG: https://www.instagram.com/vasekrambo/🔹 Další zajímavé odkazy:Marketing & Media: https://mam.cz/Mediář: https://www.mediar.cz/Ogilvy: https://www.ogilvy.cz/Kdo vás podcastem provedl?👱🏻‍♀️ Nikola:LN: https://www.linkedin.com/in/nikolalorinczova/IG: https://www.instagram.com/nikolalorincz/FB: Nikola Lörincz👩🏻 Pavla:LN: https://www.linkedin.com/in/pavlaumlaufova/IG: https://www.instagram.com/paja_umlauf/FB: Pája UmlaufováJsme PIARISTI. Specializujeme se na komunikaci v oblasti kultury, designu a umění. Snažíme se vždy přinést něco navíc. A tak vedle kampaní organizujeme také kurzy a natáčíme podcast PÍARKO.IG: https://www.instagram.com/piaristii/FB: https://www.facebook.com/search/top?q=piaristiWeb:  https://www.piaristi.cz/csKontaktní e-mail: [email protected]

© Piaristi

Další epizody podcastu Píárko

Marie Háková je editorka, obsahový stratég a social media copywriterka. Dříve pracovala v obsahové agentuře Bubble pro klienty jako SAZKA, Jameson nebo Tchibo. Momentálně se na rodičovské věnuje internímu vzdělávání a na volné noze spravuje sociální sítě...
před 2 týd. 40 min
Martin Vasquez je moderátor, řečník a komik, který se specializuje na školení prezentačních a řečnických dovedností. Jeho tréninky prošlo přes 16 500 lidí a pravidelně koučuje řečníky také pro TEDx. Jakých sedmi rad by se měl držet každý řečník? Co je to...
před 1 měs. 44 min
Agáta Hauerová se interní komunikaci věnuje přes 8 let. Své zkušenosti získala v Direct pojišťovně a E.ONu. Na svém kontě má za úspěšné kampaně řadu ocenění. Co to interní komunikace je a proč by o ní i ty nejmenší společnosti měly přemýšlet? Jaké používa...
před 1 měs. 32 min
David Procházka je zakladatel a ředitel dobroplatformy Donio. Díky sbírkám Donia se za dva roky jejího fungování dostalo k potřebným přes 250 milionů korun a David byl díky tomu zařazen do žebříčku 30 pod 30 magazínu Forbes. Jaký je rozdíl mezi fundraisin...
před 1 měs. 38 min
Patrik Florián je módní stylista, novinář a content creator. Jeho práci můžete vidět v magazínech jako Dolce Vita, Esprit Lidových novin, Proč ne? Hospodářských novin nebo Esquire. V čem spočívá práce módního stylisty a jak s ním může spolupracovat píáris...
před 2 měs. 39 min