#46 Magdalena Horánska z Newton Media o možnostech měření PR
Podcasty Píárko

#46 Magdalena Horánska z Newton Media o možnostech měření PR

33 min, před 2 dny

Magdalena Horánska je ředitelka Newton Media pro region SEE. Newton realizuje monitoring médií, mediální analýzy a vyvíjí různé způsoby měření komunikace. Je AVE mrtvé? Jak se měří komunikace a PR v zahraničí? Jaký je rozdíl mezi reputací a imagí značky? Co to jsou Barcelonské principy a k čemu slouží? Pokud chcete vaše klienty naučit vnímat hodnotu PR, tenhle díl je přímo pro vás.❓Kde najdete HOSTA:LN: https://www.linkedin.com/in/magdalena-horanska-nekolna-779b3b59/🔹 Další zajímavé odkazy:• Barcelonské principy: https://amecorg.com/cs/barcelona-principles-3/• Webinář – Reputace společnosti je klíčovým kritériem hodnocení komunikace, říká šéf AMEC Richard Bagnall: https://www.newtonmedia.cz/reputace-spolecnosti-je-klicovym-kriteriem-hodnoceni-komunikace-rika-sef-amec-richard-bagnall/?utm_source=Quanda&utm_medium=email&utm_campaign=Zaznam+z+webinare_Barcelonske+principy+3.0&utm_content=Nestihli+jste+nas+posledni+webinar&utm_term=webinar• Integrovaný hodnotící rámec Amec: https://amecorg.com/amecframework/cs/• Measurement Maturity Map: https://m3.amecorg.com/Kdo vás podcastem provedl?👱🏻‍♀️Nikola:LN: https://www.linkedin.com/in/nikolalorinczova/IG: https://www.instagram.com/nikolalorincz/FB: Nikola Lörincz👩🏻Pavla:LN: https://www.linkedin.com/in/pavlaumlaufova/IG: https://www.instagram.com/paja_umlauf/FB: Pája UmlaufováJsme PIARISTI. Specializujeme se na komunikaci v oblasti kultury, designu a umění. Snažíme se vždy přinést něco navíc. A tak vedle kampaní organizujeme také kurzy a natáčíme podcast PÍARKO.IG: https://www.instagram.com/piaristii/FB: https://www.facebook.com/search/top?q=piaristiWeb: PIARISTIKontaktní e-mail: [email protected]

© Piaristi

Další epizody podcastu Píárko

Pavel Pola je ředitelem Etnetera Activate a posledních 7 let se zabývá výhradně e-mailovým marketingem. Mezi jeho klienty patří velké značky jako Baťa, Notino, Rossmann, Albert nebo ČSOB pojišťovna. Jaký je rozdíl mezi e-mailingem a newsletterem? Jak na n...
před 2 týd. 36 min
Aneta Martínek spoluzaložila vzdělávací platformu Holky z marketingu a má rozsáhlé zkušenosti s marketingem a organizováním eventů. Kde se v Česku vzdělávat v marketingu, reklamě a PR? Jak si dělat zápisky, jak vědomosti poté využít v praxi a jak přesvědč...
před 1 měs. 25 min
Adam Zbiejczuk je spolumajitel agentury influencer.cz. Sám o sobě říká, že rád propojuje lidi a projekty na sociálních sítích i mimo ně. Proč je dobré mít osobní profil na největší profesní síti na světě? Jak takový profil má vypadat, s kým byste se na ně...
před 1 měs. 41 min
Václav Blahout je konzultant digitálního marketingu a autor podcastu (a)sociál. V rámci jeho konzulatací a blogu se také věnuje Pinterestu. Jak Pinterest funguje? Jaký má marketingový potenciál? Pro jaká odvětví se hodí? A jak na něm inzerovat? Tento díl...
před 1 měs. 35 min
Anežka Adamíková je specialistka na design thinking a certifikovaná lektorka Growth with Google. Pomocí této metody pomáhá nacházet inovativní řešení v různorodých oblastech v mezinárodní společnosti MSDIT. Co je to design thinking? V čem vám může pomoci...
před 2 měs. 36 min