Jak komunikovat divadlo, architekturu nebo film? Podcast Nikoly Lörinczové a Pavly Umlaufové z agentury PIARISTI o kulturním PR a marketingu s hosty z agentur, médií i kultury.

© Piaristi

Business Marketing
Líbí se vám podcast Píárko?

Epizody 53

Václav Rambousek se od roku 2013 věnuje komunikaci rychloobrátkového zboží. V Ogilvy nyní vede PR tým zaměřený na komunikaci produktů Heineken, Lego, Microsoft nebo Hobžovy brambůrky. Co se pod pojmem produktová komunikace skrývá? Jak si v produktovém PR...
před 3 dny 37 min
Marie Háková je editorka, obsahový stratég a social media copywriterka. Dříve pracovala v obsahové agentuře Bubble pro klienty jako SAZKA, Jameson nebo Tchibo. Momentálně se na rodičovské věnuje internímu vzdělávání a na volné noze spravuje sociální sítě...
před 2 týd. 40 min
Martin Vasquez je moderátor, řečník a komik, který se specializuje na školení prezentačních a řečnických dovedností. Jeho tréninky prošlo přes 16 500 lidí a pravidelně koučuje řečníky také pro TEDx. Jakých sedmi rad by se měl držet každý řečník? Co je to...
před 1 měs. 44 min
Agáta Hauerová se interní komunikaci věnuje přes 8 let. Své zkušenosti získala v Direct pojišťovně a E.ONu. Na svém kontě má za úspěšné kampaně řadu ocenění. Co to interní komunikace je a proč by o ní i ty nejmenší společnosti měly přemýšlet? Jaké používa...
před 1 měs. 32 min
David Procházka je zakladatel a ředitel dobroplatformy Donio. Díky sbírkám Donia se za dva roky jejího fungování dostalo k potřebným přes 250 milionů korun a David byl díky tomu zařazen do žebříčku 30 pod 30 magazínu Forbes. Jaký je rozdíl mezi fundraisin...
před 1 měs. 38 min
Patrik Florián je módní stylista, novinář a content creator. Jeho práci můžete vidět v magazínech jako Dolce Vita, Esprit Lidových novin, Proč ne? Hospodářských novin nebo Esquire. V čem spočívá práce módního stylisty a jak s ním může spolupracovat píáris...
před 2 měs. 39 min
Magdalena Horánska je ředitelka Newton Media pro region SEE. Newton realizuje monitoring médií, mediální analýzy a vyvíjí různé způsoby měření komunikace. Je AVE mrtvé? Jak se měří komunikace a PR v zahraničí? Jaký je rozdíl mezi reputací a imagí značky?...
před 2 měs. 33 min
Pavel Pola je ředitelem Etnetera Activate a posledních 7 let se zabývá výhradně e-mailovým marketingem. Mezi jeho klienty patří velké značky jako Baťa, Notino, Rossmann, Albert nebo ČSOB pojišťovna. Jaký je rozdíl mezi e-mailingem a newsletterem? Jak na n...
před 3 měs. 36 min
Aneta Martínek spoluzaložila vzdělávací platformu Holky z marketingu a má rozsáhlé zkušenosti s marketingem a organizováním eventů. Kde se v Česku vzdělávat v marketingu, reklamě a PR? Jak si dělat zápisky, jak vědomosti poté využít v praxi a jak přesvědč...
před 3 měs. 25 min
Adam Zbiejczuk je spolumajitel agentury influencer.cz. Sám o sobě říká, že rád propojuje lidi a projekty na sociálních sítích i mimo ně. Proč je dobré mít osobní profil na největší profesní síti na světě? Jak takový profil má vypadat, s kým byste se na ně...
před 4 měs. 41 min